Тернопільські патрульні розповіли, яке покарання чекає на п’яних водіїв Поле коноплі замість картоплі вирощував мешканець Тернопільщини Жертвами «банківських» афер й надалі стають тернополяни Допомоги небайдужих потребує 10-річний Сашко Кильо з Тернополя (відео) Як Україні повернути трудових мігрантів? У Тернополі водій ганяв п’яним та з фальшивими документами на автомобіль (фото) Лікарні на Тернопільщині передали рентген-апарат та комплектуючі більш як на 40 тисяч доларів (фото) У Києві попрощалися з пляжним сезоном На Тернопільщині з’явилися чергові докази російської агресії проти України (відео) За спалювання сухої трави жителі Тернопільщини нестимуть відповідальність Як вберегти себе від злодія Близько 200 тернополян скористалися «соціальним таксі» У Тернополі вулиця Чорновола буде алеєю європейського зразка – Сергій Надал (фото) У Тернополі потрійна ДТП (фото) Скандал в одному з будинків Тернополя закінчився кровопролиттям (фото)

10 порад про роботу: як не отримати синдрому емоційного вигорання

  • 4
    Поширили:

Синдром емоційного вигорання — наслідки напруженого робочого ритму, велика проблема сучасної людини.

Стрес, тривожність, втома, апатія — все це симптоми вигорання на роботі. Сьогодні більше половини українців перебувають у такому емоційному стані, а кожен третій співробітник так чи інакше опинявся в ньому. Найбільше до вигорання схильні представники соціономічних професій (тип роботи «людина – людина»). Згідно з даними опитування, проведеного Міжнародним кадровим порталом HeadHunter Україна, ТОП-5 професій, представники яких більшою мірою схильні до емоційного вигорання, — вчителі, медики, банкіри, соціальні працівники та продавці.

Тож яким чином українці справляються з емоційними проблемами загалом і з синдромом емоційного вигорання зокрема? Результати опитування показали, що 47% респондентів вважають, що заняття улюбленою справою – це найкращий спосіб боротьби з будь-якими емоційними та психологічними проблемами. 40% українців переконані, що діяти потрібно радикально, а тому вбачають єдиний ефективний спосіб боротьби з емоційною дисгармонією – зміна роботи. Водночас 22% українців наголошують на тому, що про свій емоційний стан потрібно дбати постійно – вчитися розподіляти час на роботу та відпочинок, а також визначати пріоритети.

Спеціалісти hh.ua підібрали ще 10 порад, застосування яких може допомогти не згоріти на роботі:

  1. Позначте чітку межу «робота – відпочинок». Не беріть роботу додому, а якщо цього не уникнути, — виділяйте на неї строго відведений час. Удома одразу ж переодягайтеся «в домашнє». Навіть якщо ви — фрілансер, чітко зонуйте в квартирі робоче місце.
  2. Перемикайтеся. Знайдіть те, що допомагає вам переключитися з одного режиму в інший. Це може бути книга, яку ви читаєте в метро, коротка прогулянка навколо будинку, прослуховування однієї пісні улюбленої групи у машині після робочого дня.
  3. Вчіться відмовляти. Не бійтеся сказати керівнику, що ви не справляєтеся з потоком задач. Тільки ви знаєте межу своїх можливостей.
  4. Влаштуйте собі «інформаційну дієту» — перестаньте щохвилини перевіряти робочі месенджери і пошту. На відміну, наприклад, від телефонних дзвінків тут немає чітких меж — робочий e-mail може прийти і рано-вранці, і пізно вночі. Тому ці межі ви повинні встановити для себе самостійно.
  5. Працюйте не 16 годин, а раціонально і конструктивно; не довше, а продуктивніше. Здається, що якщо посидіти трохи довше, то точно все встигнеш. Але це самообман: чим більше працювати, тим менше продуктивність. До того ж закінчивши одну справу, можна взятися за наступну — і так до нескінченності.
  6. Не прагніть до перфекціонізму в усьому, це просто неможливо. І не коріть себе за помилки — вони неминучі. Пам’ятайте тезу, що не помиляється лише той, хто нічого не робить.
  7. Підлаштовуйте графік «під себе». З розвитком технічних можливостей бути присутнім в офісі «до плюс нескінченності» не потрібно: багато питань можна вирішити за допомогою робочої пошти, соцмереж і за допомогою месенджерів. Як українці використовують сучасні технології в роботі? Якщо ж офісний графік зовсім не для вас, —можна спробувати піти у фріланс або знайти віддалену роботу.
  8. Делегуйте завдання і повноваження — колеги навчаться чомусь новому, а у вас з`явиться трохи більше часу.
  9. Прислухайтеся до себе. Якщо розумієте, що втомилися, — візьміть позапланову відпустку, відновіть здоров’я.
  10. Якщо ви думаєте, що вигоріли на конкретній роботі, а звільнитеся — і все зміниться на краще, не поспішайте одразу виходити на нове місце. Дайте собі час на відновлення.

 


  • 4
    Поширили:

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.








Loading...

Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!