У Тернополі оштрафували більше сотні пасажирів маршруток, які були без квитків Мер Тернополя Сергій Надал побував на музичному фестивалі “Файне Місто” (фото) На Тернопільщині під колесами автомобіля загинув чоловік Школярі з Тернопільщини зіграли у футбол з очільником області (відео) У Тернополі, через незачинені дверцята, з маршрутки випала жінка Громадські організації за бюджетні кошти зможуть надавати соціальні послуги тернополянам Дороги у Тернопільській області патрулюватимуть у посиленому режимі Сучасний футбольний майданчик зі штучним покриттям з’явився на Тернопільщині (фото) Котельні на альтернативному паливі: вимогу часу підтвердив суд На Тернопільщині з’явилася ще одна місцева пожежна частина (фото, відео) Обласний чемпіонат з літнього біатлону зібрав юних спортсменів Тернопільщини (фото) До тернопільського зоокутка в гідропарку «Топільче» привезли сім нових тварин На вулиці Стадникової після ремонту буде нова мережа водовідведення Скандал через новий нічний клуб розгорівся у Тернополі (відео) На Тернопільщині сварка закінчилася вбивством (фото)

Чиновники виправдовуються, чому вони дозволяють ремонтувати дороги Тернопільщини у дощ та негоду


ремонтДнями соцмережі розбурхали світлини проведення аварійного ремонту неподалік Козови. Коментатори фотографій обурювалися: чому дорожники працюють в негоду. Мовляв, порушують технологію.

Та чи мають рацію інтернет-користувачі? Про тонкощі ремонту доріг узимку ми запитали радника начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Петра Вільчинського.

Як часто дорожникам доводиться засипати ями на дорогах Тернопільщини у сніг та дощ?

Щороку Служба автомобільних доріг проводить ямковий ремонт в обсягах більше 400 тисяч квадратних метрів на рік. 60% ямковості ліквідовується гарячим асфальтобетоном, тобто матеріалом, з якого зроблені верхні шари покриття. 30% – ін’єкційно-струменевим методом із застосуванням спеціальних машин, яких у нас в області 15. І лише 10% робіт, які ми здійснювали в цьому році, – так званий аварійний ямковий ремонт. Його доводиться робити навіть у негоду.

А навіщо робити його, хіба не можна зачекати ясної погоди?

Наше головне завдання – гарантувати безпеку руху на дорогах. Ліквідація ямковості в негоду вимушена. Її необхідно робити, яка б критика при цьому не була. Через навіть незначну вибоїну може трапитися ДТП. Аварійний ремонт проводимо, як правило з використанням холодного асфальтобетону та інших бітумно-мінеральних сумішей, які заготовляються заздалегідь. Такий ремонт ямок  може протриматись в середньому місяців два. А вже під час сприятливої погоди вкладаємо гарячий асфальтобетон.

Читайте також: У Тернополі вперше з часів СРСР освітили цю вулицю (фотофакт)

Яка технологія проведення аварійного ремонту, чи є якісь правила?

Так, звичайно. В роботі ми керуємось відомчими будівельними нормами України щодо проведення аварійних робіт з ліквідації ямковості на асфальтобетонному покритті автомобільних доріг у холодний період року за несприятливих погодних умов (ВБН В.3.2.-218-542:2009).

Холодну асфальтобетонну суміш готуємо на бітумах із адгезійними добавками, які дозволяють проводити ремонт пошкодженої ділянки дороги при температурі від «5» до «-5» градусів за Цельсієм.

Такі суміші за 10-15 годин до використання у кількості необхідній для виконання робіт витримуємо при температурі не меншій 15 градусів. Для зручності  розфасовуємо їх у мішки по 30-50 кг. Перед укладанням суміші холодного асфальтобетону здійснюємо висушування та нагрів місця ремонту.

А який метод неаварійної ліквідації ямковості зазвичай використовуєте?

Ін’єкційно-струменевий. Це передова технологія: ямки заповнюються під тиском, тому немає потреби в пресуванні. Також, тут малі затрати робочої сили.

Там де струменевий метод не буде ефективним використовуємо гарячий асфальтобетон: спочатку проводимо фрезерування покриття потім обробляємо спецемульсією після чого вкладаємо гарячий асфальтобетон і пускаємо каток.

Коли почнете проводити повноцінний ремонт гарячими матеріалами?

Орієнтовно у середині березня. Щоб проводити повноцінний ремонт гарячим асфальтобетоном, згідно з технологією, потрібно, щоб надворі було хоча б 5 градусів тепла.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.







Loading...

Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!