Степан Барна відверто зізнався, коли крісло очільника Тернопільщини стане вакантним “Не раз ловив себе на думці, що не хотів би у житті такого досвіду”, – тернопільський поліцейський На Тернопільщині старший брат забив до смерті молодшого «Мій життєвий принцип: усе треба робити з любов’ю», – тернопільський професор 35-річна тернополянка регулярно обкрадала міські супермаркети Тернопіль: дівчина перебігала дорогу і потрапила під колеса авто У Тернополі затримали трьох водіїв з підробними документами Близько двох тонн риби випустили у Тернопільський став (Відео) Як курсуватиме громадський транспорт Тернополя у період свят? Посеред ночі у Тернополі спіймали чоловіка з наркотиками В «Укрзалізниці» тернополянам повідомили хорошу новину (Відео) За псування доріг почали штрафувати аграріїв Рух транспорту в Тернополі зміниться (Відео) У Тернополі п’яний чоловік ображав свою 80-річну матір Музикант з Тернопільщини завоював світову славу (Відео)

Хто проти того, щоб ремонтувати дороги в Тернопільській області?

  • 3
    Поширили:

Про те, як ремонтуються дороги в Тернопільській області, скільки коштів у це вкладається та чому відбувається процес затягування початку ремонтних робіт та яка ситуація із проведенням тендерів на будівництво доріг, розповіли під час прес-конференції в облдержадміністрації.

Звітували перед журналістами та громадськістю Богдан Юлик, начальник Служби автодоріг в області, Іван Крисак, перший заступник голови ОДА, Віктор Кузяк, начальник управління капбудівництва ОДА та Володимир Шашкін, начальник управління регіонального розвитку, інфраструктури та дорожнього господарства облдержадміністрації.

На те, щоб відремонтувати місцеві дороги у Тернопільській області, з Дорожнього фонду було виділено 315 млн. грн. Цих коштів, звісно недостатньо, адже на Тернопільщині 3 519 кілометрів доріг місцевого значення. Саме тому, як пояснили під час прес-конференції, дороги ремонтуватимуть поступово та на окремих ділянках. Зокрема, цього року заплановано відремонтувати 67 ділянок протяжністю 75 км.

«Звичайно, питань є чимало і хотілося б, щоб на сьогоднішній день роботи вже були практично завершені, адже на вулиці серпень. Утім, цьому також є логічне пояснення. Насправді, обласній державній адміністрації додався досить серйозний пласт роботи і нічого приховувати, адже в нас не було спеціалізованої служби по ремонту та будівництву доріг», – розпочав Іван Крисак.

Він розповів, що 27 листопада минулого року голова ОДА дав розпорядження і дороги протягом кількох місяців були проінспектовані і прийняті на баланс облдержадміністрації. Управлінням, яке здійснює нагляд та функцію замовника, визначили управління капітального будівництва.

Пан Крисак також роз’яснив, як відбуваються тендерні процедури на поточний середній ремонт доріг місцевого значення. Адже саме це питання найбільше цікавило активістів Автомайдану, які, судячи з їхнього настрою та поведінки, прийшли уже агресивно налаштовані до спікерів на прес-конференцію. Що, власне, й відзначили журналісти, які не могли почути відповіді на свої запитання через шквал емоцій з боку активістів. Вони, обурювалися на те, що 3 лоти на ремонт доріг з 5-ти, які були виставлені управлінням капітального будівництва на тендер, було скасовано, й тому, мовляв, дороги не зроблять, гроші повернуть назад до бюджету.

Проте, це зовсім нераціонально. Бо вирішення проблеми, за словами Віктора Кузяка, начальника УКБ, уже є: ці 3 лоти, які скасували, виставлять на тендер вже окремими ділянками – це буде приблизно 50 нових тендерних пропозицій, по яких, сподіваються, визначаться переможці і розпочнуться відповідні роботи. Сьогодні уже виставлено 29 тендерних пропозицій.

Власне, виглядає все й справді не дуже оптимістично, але основним меседжем прес-конференції було те, що протягом останніх кількох років в область на ремонт доріг залучаються небачені до того суми коштів та відремонтовуються цілі магістралі, якими щодня їздять водії та оцінюють помітні переваги.

Звичайно, не все можна зробити за один рік, але головне – це задати старт, бо завжди легко критикувати того, хто щось робить. Бо до того, коли при владі були попередники – ніхто не питав їх за результати роботи. І пояснення цьому також є: їх просто не було! Та й, власне, необгрунтована критика аж ніяк не сприяє роботі. Місцевим жителям, які щодня їздять по бездоріжжю, а так і є, бо особливо дороги місцевого значення не ремонтувалися десятиліттями, цікавий результат і щоб була дорога, якою можна не лише йти, а й їхати. Тому замість критикувати – може варто було б спробувати зрозуміти? Бо ж критикувати легко, важко робити справді потрібні речі…


  • 3
    Поширили:

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.


Загрузка...









Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!