Фаворит виборів на Білецького сільського голову Святослав Півторак виграв суд у «радикала» Яциковського! Тенісистка Тернопільського «Інваспорту» Тетяна Боднар стала срібною призеркою чемпіонату України «Зручний та доступний». В Тернополі відкрили сучасний офіс “Open Space” (фото) Мер Тернополя Сергій Надал публічно прозвітував за виконану роботу у 2018 році Наймолодші клієнти ПриватБанку мають шанс відвідати Legoland Іван Ковалик: Створення Єдиної Помісної Церкви — питання не лише відновлення історичної справедливості, а й національної безпеки У Тернополі контролюватимуть паркування транспортних засобів Вихованців «Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів» запрошують на свято Св. Миколая Депутати облради звернулися до митрополита Почаївського та єпископа Шумського взяти участь в Об’єднавчому Соборі (відео) Вбивці юнака з Тернополя привселюдно просили вибачення (відео) Як можна зекономити воду, газ та електроенергію тернополянам Тернополянку обікрали на робочому місці Як відбуватиметься перерахунок пенсій з 1 грудня “На гарячому” затримали злодія, який проник у квартиру «Карту тернополянина» можуть отримати жителі Курівецької, Малашовецької, Чернихівської та Кобзарівської територіальних громад

Пристрасті вщухли: транспортна реформа в Тернополі триває


У Тернополі рішуче і безповоротно вирішили міняти систему транспортних послуг, аби зробити її більш європейською – тобто зручнішою для людей та економічно-вигідною для бюджету міста.

При запуску пілотних проектів набили трохи гуль, але наразі все стає на свої місця.

Кризу та саботаж успішно здолали

Добігає кінця другий місяць, як в Тернополі повноцінно працює електронний розрахунок за проїзд у громадському транспорті. Ті, хто оформив «Карту тернополянина» або придбав неіменний е-проїзний заощаджують на кожній поїздці. Підраховано, що така економія протягом року збереже в родинному бюджеті близько 600-800 грн.  

До електронних квитків звикли уже і водії маршруток, хоча на початках були факти відвертого саботажу, зумисного псування приладів для зчитування. Також відійшли у небуття й «липові» квитки, які намагалися підсунути пасажирам, котрі розраховувалися готівкою. Зараз водії стали спокійнішими, електронні квитки видають без проблем, щоправда не всі пасажири активно їх беруть. А шкода, бо квиток – це факт того, що готівка не осідає в «кишенях», а працює на користь міського бюджету. Крім того, «безбілетним» пасажирам слід бути уважними – на маршрутних лініях працює контроль.

Тернополя, як і кількох інших міст України, не оминув і страйк перевізників, які вимагали підняти вартість проїзду та скасувати пільги. Але керівництво міста успішно врегулювало цей конфлікт. В результаті – і ціну не підвищили, ще й пільговики отримали можливість з 10 год ранку їздити в маршутках без обмеження їх кількості на рейс (в цей же час у сусідньому Львові – пенсіонери платять за проїзд – авт.).

На маршрути виходить додатковий транспорт

Громадський транспорт має бути зручним та комфортним для пасажирів, переконані в мерії Тернополя. Тому, спочатку несумлінних перевізників попередили: хто не виконуватиме зобов’язань перед громадою, з тим розірвуть угоди. Далі керівництво міста прийняло рішення поступово переходити до створення єдиної муніципальної транспортної компанії Тернополя. До речі, під час страйку маршрутчиків, багато тернополян позитивно оцінили вільне місто – тож європейська практика переходу на автобуси та тролейбуси, принаймні у центрі міста, має себе виправдати.

Наразі на вулиці міста уже виходять додаткові транспортні одиниці. Нещодавно у перший пасажирський рейс вулицями Тернополя вирушив односекційний тролейбус №182, до виходу на маршрут готують «гармошку» №181, а днями працівники КП «Тернопільелектротранс» провели випробування тролейбуса «Škoda 15Tr» №180, який от-от вийде на маршрут №2.

Загалом вже цьогоріч з ініціативи міського голови Сергія Надала для Тернополя планують придбати у лізинг близько 50 низькопідлогових або напівнизькопідлогових автобусів. Такий транспорт буде більш комфортним для людей похилого віку, людей з інвалідністю та батьків з маленькими дітьми.

Окрім того, автобуси працюватимуть на пропані, що здешевить їхню експлуатацію. Відповідне рішення ухвалили на останній сесії міської ради.

Реформа рухається далі

Після початку нововведень в оплаті за проїзд, немало тернополян зауважували, що було б добре розраховуватися і звичайною банківською картою. Тож, мерія міста врахувала ці побажання, і від 17 лютого у всьому громадському транспорті Тернополя (як у тролейбусах, так і в маршрутках) вже тестують таку можливість. Очікується, що для мешканців та гостей міста можливість оплати проїзду будь-якою банківською безконтактною карткою буде доступна уже з 22 лютого після проведення презентації роботи системи.

Водночас, у міській раді пішли на зустріч і пільговикам, запровадивши «перехідний період» дії «Картки тернополянина. Пільгової». Розуміючи, що багатьом літнім особам було складно одразу розібратися із нововведенням, пільговикам у тролейбусах надали можливість їздити ще за посвідченням.

Але враховуючи те, що більшість із 54 тисяч тернопільських пільговиків, вже оформили «Карту тернополянина», перехідний період добігає кінця. Так, з 1 березня безкоштовний пільговий проїзд буде доступний лише для тих, хто має електронний квиток – пільгову «Картку тернополянина». Для пільговиків виготовляється вона безкоштовно впродовж 20-25 робочих днів. Оформити документ слід в управлінні соціальної політики – вул. Лисенка, 8 або в Оператора електронних систем міста – вул. В. Чорновола 1, ІІ поверх. Із собою необхідно мати паспорт, ідентифікаційний код та посвідчення.

До слова, вищезазначені зміни не стосуються учасників бойових дій, які й надалі будуть їздити безкоштовно і без обмежень кількості осіб на рейс – тільки пред’явивши посвідчення УБД.

 

 

 

 

 

 

 

 


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.








Loading...

Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!