У Тернополі відбувся допрем’єрний показ першого українського блокбастеру Старовинний костел на Тернопільщині демонструє унікальну архітектуру(ФОТО) У Тернополі відбувалися зйомки неймовірно чуттєвого та романтичного кліпу Чим зачаровує це місце на Тернопільщині Нападника, що погрожував ножем при спробі його затримання, триматимуть під вартою Влада порушує свої обіцянки, підвищуючи ціни і тарифи, – Рабінович Вбиту та з каменем на шиї знайшли у воді молоду жінку Всі були “на вухах”: у Тернополі цілу ніч розшукували неповнолітню Чому пенсіонер помер страшною смертю На Тернопільщині під час перекидання катамарану зникла у воді маленька дитина Увага! Розшукують небезпечних злочинців (ФОТО) Як триває ремонт підпірної стіни у Тернополі (фотофакт) Колонки-качалки ремонтують у Тернополі Цього тижня у Тернополі дві гарні події У міській раді виділили гроші на ремонт інфекційного відділення у дитячій лікарні

Про 22-річну тернополянку заговорила вся Україна


Про 22-річну тернополянку Олександру Струмчинську останнім часом заговорила вся Україна! Привід — більш ніж вагомий: дівчина, котра навчається у бізнес-школі при ТНЕУ, стала співавторкою новоствореної української соціальної мережі «Ukrainians»

 

Нині Олександра  розповідає «НОВІЙ…», як розпочинала роботу над ресурсом, ділиться секретами успіху проекту та планами на майбутнє.

— Як виникла ідея створити  соцмережу «Ukrainians»?

— Така потреба виникла після підписання президентом Петром Порошенком указу про заборону російських ресурсів «Вконтакте» і «Одноклассники». Спочатку ми вирішили перевірити, чи потрібна українським користувачам власна соцмережа, тому запустили опитування. Хотіли зібрати 50 тисяч підписів за 12 днів. Поставили для себе умову: якщо зберемо, розпочнемо розробку  й  упродовж чотирьох місяців представимо продукт. Необхідну кількість підписів зібрали за три з половиною дні. Це було wow!

— Хто допомагає у створенні «Ukrainians»?

— Достатньо велика і сильна команда – канадська ІТ-компанія StartupSoft. Вони відповідають за технічну реалізацію продукту і за фінансовий аспект.

— Чому саме «Ukrainians»?

— Назву обрали одноголосно  й досить швидко — за якусь годину. Зупинилися на «Ukrainians».  У нас є велика кількість коментарів, зауважень, побажань щодо назви. Вона нас частково обмежує, а в майбутньому обмежуватиме в межах ринку, тому ми не ставимо для себе умови, що ця назва залишиться назавжди, а розглядатимемо різні варіанти. Можливе або скорочення назви, або взагалі перейменування, якщо цього насправді хотітимуть користувачі.

— У соцмережі «Ukrainians» уже зареєструвалися близько 275 тисяч користувачів. Чи сподівалися такого успіху?

— На успіх сподівалася і очікуємо на ще більший. У нас мета: до кінця року – п’ять мільйонів зареєстрованих користувачів, і ми працюємо над цим. Насправді самі користувачі активно допомагають досягати поставленої мети. Ми зі свого боку робимо технічну частину, частково рекламу, а користувачі допомагають реалізовувати.

— Коли весь функціонал соцмережі стане доступним?

— Ми обіцяли до чотирьох місяців. Це орієнтовно кінець вересня. Наступний вихід функціоналу, який ми плануємо, це повідомлення. Ще залишилося 33 тисячі  користувачів, які мають зареєструватися на сайті, і ми зможемо відкрити цей функціонал. Приємним сюрпризом стане те, що незабаром ми презентуємо мобільний додаток для операційної системи Android. Його можна буде завантажити з PlayMarket.

— Чи будуть діяти вікові обмеження на сайті?

— Так, реєстрація дозволена від 13 років. Цього вимагають правила конфіденційності, які доступні на сайті. Ми будемо працювати, в цьому плані, як і Facebook, щоб гарантувати безпеку користувачам.

— Чим «Ukrainians» відрізнятиметься від інших популярних соцмереж (Facebook, «Вконтакте», «Одноклассники»)?

— На відміну від «Вконтакте», ми хочемо забезпечити користувачам безпеку даних. На даному етапі ми використовуємо сервери «Ажур» від Microsoft. Стосовно Facebook, то  контент, якого там наразі немає, це музика. Її хочуть користувачі і ми розуміємо цю потребу. Унікальність соцмережі «Ukrainians» у тому, що ми дамо користувачам заробляти на їхньому контенті. Коли вони завантажуватимуть свою унікальну інформацію на особисті сторінки, в групи, вони матимуть можливість на цьому заробляти. Якщо інформація, яку вони завантажили на особисті сторінки, в групи, буде популярною серед інших користувачів, ми будемо платити за це. Таким чином перерозподілятиметься прибуток соціальної мережі між тими користувачами, які будуть робити її популярною. Тому ми й говоримо, що працюємо як команда разом із користувачами і що успіх «Ukrainians» – наш спільний успіх.

Олена Водарська

Джерело: НОВА Тернопільська газета


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до наших груп і сторінок у ВКонтакті і Фейсбук.





Loading...

Loading...

Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!