Міський голова Тернополя привітав тернополян та гостей міста з початком фестивалю “Файне місто” Під час розкопок у Тернополі знайшли унікальну річ (фото) У Тернополі біля дамби продовжують замінювати стару бруківку на асфальтобетон Як виглядає відремонтований двір на Чубинського (фото) На Тернопільщині знаходиться єдиний в країні підземний музей Увага! Продовжують розшукувати чоловіка, який скоїв потрійне вбивство у Тернополі (фото) Ольга Хома: До тих, хто вимагатиме гроші у батьків на облаштування перших класів, прийматимуть рішучі міри (відео) На вулиці Стадникової після ремонту буде нова мережа водовідведення Скандал через новий нічний клуб розгорівся у Тернополі (відео) Садочок для іногородніх дітей: львівські правила жорсткіші за тернопільські На Тернопільщині сварка закінчилася вбивством (фото) Смертельна аварія на Тернопільщині забрала життя юнака (фото) Поблизу Тернополя знайшли мертвим чоловіка, якого довго розшукували рідні та поліція Завдяки високим навчальним досягненням десятикласниця з Підгаєччини отримуватиме стипендію Кабміну Канадійка Руслана Вжесневська пішки долає шлях із Києва до Ворохти на підтримку сиріт України (фото)

Сергій Надал: «Розпочинаємо ремонт Тернопільської дамби»


З середини серпня розпочинається третя черга реконструкції тернопільської дамби. Відповідне рішення прийняли на засіданні виконавчого комітету мерії Тернополя.

Триватиме реконструкція до кінця року. За цей час буде проведено капітальний ремонт дорожнього покриття від гідротехнічних споруд, які ремонтували минулого року, до Надставної церкви.
 
Історія: Без Тернопільської дамби не було б Тернополя
Необхідність масштабної та комплексної реконструкції тернопільської дамби продиктована часом. Як стверджують тернопільські історики, без тернопільської дамби не було б Тернопільського замку і самого міста Тернополя. Саме дорога яку проклали повз заболочену місцевість посприяла активному економічному розвитку Тернополя у XVIII столітті. Дорога-дамба була основним торгівельним шляхом старого Тернополя. 
Це дуже добре розуміли й у XX столітті. У післявоєнних роках минулого століття відбувається масштабна відбудова Тернополя. Почали відновлювати Тернопільський Став. І найголовніше – фактично з нуля була побудована нова дамба, гідротехнічні споруди та вистелена нова дорога. Дамба знову стала основною транспортною магістраллю міста, яка з’єднувала не тільки всі мікрорайони міста, а й відновила своє стратегічне значення. Однак з того часу минуло більше 60 років. За цей час не було навіть натяку на ремонт дамби. Збільшилося транспортне навантаження на дамбу, навантаження на гідротехнічні споруди. Треба пам’ятати, що це штучна дамба і вона поступово руйнується. 
 
Транспорт буде курсувати без змін: ремонт йтиме по-смугах
Теперішня мерія неодноразово робила спроби розпочати ремонт дамби, і тільки нещодавно, за допомогою народних депутатів від Тернопільщини, стало можливим розпочати масштабну реконструкцію. Минулого року відремонтували шлюз, а зараз настав третій етап робіт. Як стверджує сам міський голова – ремонт на десятиліття. 
Перед початком робіт Сергій Надал попросив вибачення у тернополян та гостей міста за тимчасові незручності та запевнив, що на час ремонту дамби громадський транспорт курсуватиме без змін.
«Найперше, хочу вибачитися перед тернополянами за тимчасові незручності. Мерія робить все можливе, щоб їх мінімізувати. Так під час ремонтних робіт громадський транспорт курсуватиме без змін, оскільки ремонт відбуватиметься частково – по смугах. Це дасть змогу проїжджати дамбу й приватному транспорту. Ми будемо працювати за минулорічною схемою, коли ремонтували шлюзний міст та водонапуск у парк Топільче, проїжджу та пішохідну ділянки», – зазначив міський голова Тернополя.
 
Реконструйована дамба – це економічне зростання Тернополя
Також Сергій Надал повідомив про джерела фінансування ремонтних робіт та велике економічне значення реконструйованої дамби.
«Проектом передбачено ремонт проїжджої та пішохідної частин, водовідведення. Загальна вартість робіт становить понад 30 млн. грн. Сьогодні 5 млн. грн. виділено з державного бюджету. За це хочу подякувати народним депутатам, які представляють Тернопільщину у Верховній Раді, зокрема Роману Заставному. Ще 5 млн. грн. виділено з міського бюджету. Звичайно, що ми будемо дофінансовувати роботи. Комплексна реконструкція дамби – для нас головний пріоритет на 2017 рік. Адже ми реконструюємо не просто дамбу чи одну з вулиць, ми відновлюємо головну транспортну артерію Тернополя. Це дасть змогу вивести на новий рівень економічну логістику, залучити у місто нові інвестиції», – повідомив міський голова.
 
Стратегічна мета мерії – облагородження всього периметру Ставу
Підсумовуючи Сергій Надал розповів, що на реконструкції дамби справа не зупиниться. Весь периметр Тернопільського ставу має бути відремонтований та осучаснений.
«Тернопільський став – це символ та гордість нашого міста. Але без належної сучасної інфраструктури, нових відпочинкових та громадських просторів він втрачає своє значення. Тому стратегічне завдання мерії – облагородження всієї території навколо Тернопільського ставу. Вже створений новий громадський простір на пляжі «Циганка». Тривають роботи на дамбі, віднайдені кошти на ремонт Дальнього плану, підписаний договір про створення центру водних видів спорту. Ми робимо все можливе, щоб Ставом, його інфраструктурою пишалися наші внуки та правнуки», – заявив міський голова Тернополя Сергій Надал.

Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.







Loading...

Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!