Власників євроблях зобов’яжуть при ввезенні машини в Україну вносити грошову гарантію На Тернопільщині для школярів відкрили ще одне футбольне поле зі штучним покриттям Тернопіль: стартував продаж квартир у будинку на Київській (2-га, 3-тя черга) Як не стати жертвою телефонних аферистів Перебуваючи під слідством, жителька Тернополя продовжувала красти ТОП порад, які варто зробити тернополянам аби зекономити воду, газ та електроенергію Відновлення військових з’єднань – це також елемент розвитку регіону! (відео) Солістка Віденської опери Вікторія Лук’янець очолить журі конкурсу вокалістів ім.С.Крушельницької У Тернополі контролюватимуть паркування транспортних засобів Через здорожчання енергоносіїв у Тернополі відкорегували тарифи на тепло та гарячу воду У Тернополі два дні не буде води Через “працівника банку” тернополянка втратила 11 тисяч гривень 11 січня у Тернополі відбудеться найдрайвовіший концерт цієї зими 24 унікальні винаходи українців, які допомогли людству Десять порад як зберегти тепло в оселі

Статистика: до податкової тернополяни стали звертатися рідше


Тернопільська податкова

У Тернопільській ОДПІ  надали інформацію щодо результатів розгляду звернень громадян.

Так, за січень-квітень 2018 року до Тернопільської ОДПІ надійшло 11 письмових звернень громадян, що на 15 звернень менше, ніж за відповідний період 2017 року. На день подання інформації на всі 11 звернень надана письмова відповідь.

Із заявами громадяни звертались з таких питань:

–   інформування щодо ухилення від сплати податків -3 заяви або 27,2% ;

–   надання консультації щодо включення проїзних квитків у витрати – 1 заява або 9,1%

–   надання консультації щодо податку на нерухоме майно – 1 заява або 9,1%

  – в отриманні реєстраційних номерів облікових карток платників        податків – 3 заяви або 27,2% ;

–    щодо сплати єдиного соціального внеску – 1 заява або 9,1% ;

–    щодо перенесення строку подання податкової звітності –1 заява або 9,1% ;

–   надання консультації по діяльності фізичної особи –підприємця – 1 заява або 9,1%

Також, протягом чотирьох місяців 2018 року було проведено 23 семінарів – нарад. Під час проведення семінар – нарад  розглядались питання, які стосуються  розгляду звернень громадян.

Докладні консультації, тренінги, а також надання допомоги у заповненні звітності в електронній формі  – у Центрі обслуговування платників Тернопільської ОДПІ. Телефон для довідок: 43-46-10.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.








Loading...

Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!