Вихованців «Центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів» запрошують на свято Св. Миколая На будинок сімейного типу в Козовій витратили 2 мільйони гривень І світові лідери, і політичні опоненти підтримали Порошенка у створенні незалежної церкви, – блогер Ярмарок благодійності:  дівчата із Союзу Українок Америки долучилися до збору коштів для купівлі медобладнання дітям Тернопільщини Патріарх Філарет – вперше на Тернопільщині після Об’єднавчого собору (фото) Сьогодні Президент запалить вогні новорічної ялинки у Тернополі Степан Барна: Приємно, що вперше виїзне засідання Всеукраїнської ради церков і релігійних організацій відбулося саме на Тернопільщині (фото) На Тернопільщині очікують Патріарха Філарета До дальніх сіл Тернопільської громади будуть курсувати автобуси Назвали сучасні будівельні тренди на ринку нерухомості На Тернопільщині у негоду працюють спецмайданчики для стоянки транспорту Тернополяни можуть долучитися до благодійної акції з нагоди свята Миколая (відео) Президент звільнив Україну від «гебешників» в рясах і домігся створення української церкви, – експерт Тенісистка Тернопільського «Інваспорту» Тетяна Боднар стала срібною призеркою чемпіонату України Аматорські футбольні клуби можуть скористатися фінансовою підтримкою

Тернопільське підприємство-монополіст заявило “про важкі часи”


Тролейбус

Тролейбус

2017 рік буде важким для тернопільських тролейбуснкиів. За їхніми розрахунками, збитків очікується на рівні 12 млн. грн. Про це під час засідання виконавчого комітету Тернопільської міської ради повідомив директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх.

Це пов’язано з кількома чинниками. Перший і найголовніший – значно зріс тариф на електроенергію.

– До підняття мінімальної заробітної плати ми готувалися, але те, що 19 грудня 2016 року було прийнято тариф для міського пасажирського електричного транспорту на рівні звичайних промислових споживачів, нас відверто здивувало. З січня 2016-го до січня 2017 року вартість електроенергії для нас зросла у 8(!) разів. Якщо  ми мали 36 копійок за один кіловат електроенергії на старті аналогічного періоду минулого року, то на сьогоднішній день 2,46 грн. за 1 кВт. Отож нині маємо ситуацію, коли вартість проїзду (3 грн.) майже дорівнює одному кіловату, – зазначив Андрій Мастюх.

Інший чинник важкого економічного стану тролейбусного депо – відсутність державної підтримки.

– На сьогоднішній день жодної копійки на пільги, які надано безпосередньо державою на перевезення пільгових категорій населення, не передбачено в центральному бюджеті, а покладено виключно на плечі місцевого бюджету. В міському бюджеті нам передбачили на перевезення пільгового пасажира 23 млн. грн., ми ж маємо розрахункову цифру на рівні 35 млн. грн. Тобто в даному випадку тільки на компенсацію пільгових перевезень ми передбачаємо збитки у 12 млн. грн., – зауважив Андрій Павлович.

Читайте також: Тернопільські архітектори, які спроектували “Циганку”, представили новий проект (фото)

Окрім так званих пільгових збитків, тролейбусники мають втрати від невідповідності тарифу після значного підвищення вартості електроенергії.

– За нашими розрахунками вартість проїзду в тролейбусі, враховуючи 100-відсоткову оплату всіма пасажирами, незалежно від того, мають вони пільгу чи ні, мала би становити 4,18 грн. Новий тариф складає 3 грн. Тобто на сьогодні має місце недофінансування 1,18 грн. Враховуючи те, що в рік ми перевозимо близько 25 млн. пасажирів, отримуємо втрат по підприємству тільки на різниці понад 25 млн. грн. А враховуючи те, що є недофінансування по пільгових перевезеннях 12 млн. грн., приходимо до висновку, що 2017 фінансовий рік для тернопільських тролейбусників буде надзвичайно важким, – каже директор КП «Тернопільелектротранс».

Зауважимо, що в запропонованому фінансовому плані підприємства врізані або зменшені до мінімального витрати на утримання рухомого складу та контактної мережі. І це при тому, що в аварійному стані знаходяться 103 опори (орієнтовна вартість заміни їх усіх – близько 7 млн. грн.). Окрім того, має місце критична ситуація щодо двох тягових підстанцій (№2 і №7), які працюють по максимальному навантаженні.

Тим не менше, є певні позитивні нотки в роботі тролейбусників.

– За останніх 5 років ми вивели пасажиромісткість на ту, яка була в пік розвитку міського електротранспорту (кінець 80-х – початок 90-х років минулого століття). Якщо в той період на лінії випускали 90 одиниць, то сьогодні – 50 тролейбусів, але з більшою пасажиромісткістю. Тобто максимально раціонально використовуємо електроенергію, адже дві одиниці транспорту набагато більше споживають, ніж одна великогабаритна, бережемо кожну копійку. Але, тим не менше, завдяки дивним рішенням, які приймаються в Києві, маємо доволі непросту ситуацію, – зауважив пан Мастюх.

За словами Андрія Павловича, Асоціація підприємств міського електричного транспорту готує відкритого листа до уряду, в якому проситиме зменшити тариф на електропостачання для електричного транспорту, адже він є соціальним і не можна його прирівнювати до комерційного транспорту. Міський голова Тернополя Сергій Надал підтримав у цьому тролейбусників, а також повідомив, що під цим зверненням готова підписатися й Асоціація міст України.

ЦИФРА: 10 мільйонів платних пасажирів у рік перевозять тернопільські тролейбусники. Враховуючи новий тариф 3 грн., обсяг власних доходів по підприємству складе орієнтовно 30 млн. грн.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.








Loading...

Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!