У Тернополі чоловік кілька днів просив про допомогу не маючи змоги підвестися На Тернопільщині відбудеться ХІХ фестиваль «Дзвони Лемківщини» Тернопільщина отримала значну суму коштів від Уряду На Тернопільщині спіймали чиновника з хабарем Степан Барна: Наповнення місцевих бюджетів і створення робочих місць – пріоритетні завдання для кожного району області (вiдео) Як триває будівництво водної арени Тернополя (фото) На вулиці Сахарова у Тернополі завершено будівництво дощового колектора Біля школи на Бережанщині зведений перший в історії України пам’ятник Богдану Лепкому (фото) Патрульна поліція Тернополя запрошує до своїх лав У Тернополі водія оштрафували через сигнали Сергій Надал: Традиція, єдність та спільна праця – основи сильної України Понад 72 тисячі тернополян обрали свого сімейного лікаря Тернопільська спортсменка стала чемпіонкою Європи з легкої атлетики У Тернополі облаштували екопарковку на проспекті Злуки, 2 (фото) У Тернополі завершують ремонти проїзду на вулиці 15 Квітня (фото)

Всім тернопільським підприємцям ця інформація знадобиться


Тернопільська податкова

У Тернопільській ОДПІ нагадують, що меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС. 

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Вимоги до оформлення звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації (ІПК) в письмовій формі визначені п. 52.1 ПКУ. На звернення, що не відповідає цим вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом № 393.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Відповідь на лист (запит тощо) надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні, у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема:

для надання відповіді на звернення – не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів (ст. 20 Закону № 393);

для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації – не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту (ст. 20 Закону № 2939);

для надання індивідуальної податкової консультації – протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом (ст. 52 ПКУ).

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.







Loading...

Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!