Як чоловік з Тернопільщини хотів “нажитися” на державі і що з того вийшло Про що просить тернополян Служба безпеки України Як мікрохвильвка наробила біди на Тернопільщині Тернополянка стала жертвою “старої-нової” афери Тернополянин пішов обкралади “найбагатших” в місті: виховательок, вчительок У ще одному тернопільському будинку стало затишніше (фотофакт) Неподалік Тернополя трапилася трагедія…. Як чоловік на Тернопільщині хотів покарати начальника, але наробив неприємності собі А ви казали, а вони – працюють! (фотофакт з Тернополя) Як і кого нагородили з тернопільських спорстменів Один з найкращих тернопільських університетів готує День відкритих дверей! На Тернопільщині помер АТОвець, який після себе залишив небезпечну знахідку Чому тернополян шокують платіжки за газ? На Тернопільщині чоловік в хаті зберігав…. бойову гранату Тернопільські магазини матимуть неприємності через продаж алкоголю вночі

Всім тернопільським підприємцям ця інформація знадобиться


Тернопільська податкова

У Тернопільській ОДПІ нагадують, що меню «Листування з ДФС» приватної частини Електронного кабінету дозволяє надіслати лист (запит тощо) до відповідного органу ДФС. 

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням електронного цифрового підпису, що сертифікований у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.

Вимоги до оформлення звернення платників податків на отримання індивідуальної податкової консультації (ІПК) в письмовій формі визначені п. 52.1 ПКУ. На звернення, що не відповідає цим вимогам, податкова консультація не надається, а надсилається відповідь у порядку та строки, передбачені Законом № 393.

Протягом одного робочого дня після надсилання листа до органу ДФС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації запиту в органі ДФС, до якого даний запит направлено.

Інформацію щодо отримання та реєстрації листів в органі ДФС користувач може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету, відправлені листи – у вкладці «Відправлені документи» меню «Вхідні/вихідні документи».

Відповідь на лист (запит тощо) надається контролюючим органом поштою або на електронну адресу, зазначену у зверненні, у строки, визначені законодавчими та нормативно-правовими актами, зокрема:

для надання відповіді на звернення – не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів (ст. 20 Закону № 393);

для надання відповіді на запит на отримання публічної інформації – не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту (ст. 20 Закону № 2939);

для надання індивідуальної податкової консультації – протягом 25 календарних днів, що настають за днем отримання такого звернення даним контролюючим органом (ст. 52 ПКУ).

Докладніші консультації – у Центрі обслуговування платників. Телефон для довідок: 43-46-10.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.









Loading...

Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!