Через “банківські проблеми” тернополяни знову втрачають гроші

Незнайомець зателефонував на мобільний 51-річного мешканця Підгаєччини та представлялися працівником банку. Повідомив, що дія картки закінчується, а для її подальшої активації необхідно збільшити кредитний ліміт.
Чоловік за вказівками пройдисвіта назвав усі коди які надійшли в смс-повідомленнях на телефон. Останнє вразило власника картки найбільше:з його рахунку знали увесь залишок. Потерпілий втратив майже десять тисяч гривень.
За фактом шахрайства відкрито кримінальне провадження.
Читайте також: Сварка з сусідами видала чоловіка, якого давно розшукувала поліція
Аби не потрапити в шахрайські пастки, слід не довіряти незнайомцям конфіденційну інформацію. Вкотре нагадуємо, жоден банківський працівник не телефонує до клієнтів з запитами про захисні коди, номери банківських карток, тощо. Будь-які фінансові операції працівники фінансових установ здійснюють у відділеннях банку.