Чому тернополян шокують платіжки за газ?
Сб. 21 Травня 2022

ТЕМИ ТИЖНЯ

gazpostach

Чому тернополян шокують платіжки за газ?

Днями чимало тернополян обурилося через неправомірні нарахування за спожитий природний газ та неточності у нарахуваннях за електроенергію внаслідок поділу «Тернопільобленрего» на два підприємства.

Люди запевняють, що їм у службах «подокидали» зайві куби, відтак до оплати надійшли космічні суми. Особливо дісталося тим, хто подавав показники через систему eps.org.ua – часто доводиться чути, що службах їх «не бачать».

Збоїв у роботі системи eps.org.ua найближчим часом не траплялося, запевняє її розробник, директор ПП «Укрспецінформ» Михайло Шидлівський. Усі подані споживачами показники були передані у служби. Сервіс є надійним і при цьому безкоштовним, сьогодні це – чи не єдиний варіант зручної подачі показів лічильників та оплати за комунальні платежі без комісії.

–              Раджу оплачувати споживачам за фактично спожиту послугу, тобто за кількість спожитих кубів чи кіловат, щодо розбіжностей у нарахуваннях із фактичним споживанням – інформуйте надавача послуг – ПрАТ «Тернопільміськгаз» чи «Електоропостач». Вашу заяву мають взяти до уваги і провести відповідні перерахунки, – зазначив Михайло Шидлівський.

Для більш точного відображення об’єму спожитих послуг фахівець радить здійснювати передачу показників лічильників тоді, коли вимагають надавачі послуг: за холодне та гаряче водопостачання – в кінці місяця, з 25 по 28-31 число, за спожитий природний газ – з 1 по 5 число місяця, наступного за розрахунковим, а за електроенергію – від 1 до 4 числа місяця, наступного за розрахунковим.

За допомогою даного інтернет-сервісу тернополяни й надалі можуть здійснювати контроль і за своїми нарахуваннями, і за власними соціальними пільгами та субсидіями (за їх наявності). Скориставшись можливістю передачі показів через інтернет, споживач може переглянути власний архів подачі показів лічильників та проведення оплат з дати початку користування системою. В умовах сьогодення, коли дорога кожна хвилина, це суттєва допомога тим, хто витрачав години на телефонні дзвінки до служб або ж відвідував їх для того, щоб подати показники.


Джерело: Тернопіль НАЖИВО!