Хто на Тернопільщині став новим керівником міграційної служби (фото)
Чт. 27 Січня 2022

ТЕМИ ТИЖНЯ

gazpostach

Хто на Тернопільщині став новим керівником міграційної служби (фото)

Представлення колективу управління ДМС України в Тернопільській області нового начальника Ярослава Давибіди відбулося 26 травня під час робочої зустрічі голови Державної міграційної служби України Максима Соколюка  з головою обласної державної адміністрації Степаном Барною та очільником Головного управління нацполіції в області Олександром Богомолом. Сторони обговорили питання співпраці, а також визначили пріоритетні напрямки подальшої діяльності.

«Зараз відбувається надзвичайно багато змін у державі, змінюється і міграційна служба України. Ми впроваджуємо електронні сервіси і нещодавно оприлюднили базу недійсних документів, завдяки чому вдалося значно знизити кількість шахрайств із використанням чужих паспортів. Основне, що повинно змінитися – це відношення до людей. Громадяни мають відчувати, що ми працюємо для них», – зазначив Максим Сокалюк.

Про те, що з оголошенням безвізу в області значно зріс попит на закордонні паспорти підкреслив Степан Барна, а також позитивно відгукнувся про роботу міграційної служби в області та подякував за це її працівникам.

«Лише за підсумками першого кварталу 58 тисяч адміністративних послуг було надано працівниками міграційної служби Тернопільської області. Це є добрим показником і свідчить про якісну роботу на місцях. Ми і надалі працюватимемо над відкриттям Центрів надання адміністративних послуг, яких в області уже 25. В усіх без винятку районах створено ЦНАПи, а також у трьох містах обласного значення. Ми вперше почали відкривати ЦНАПи в об’єднаних територіальних громадах і зараз їх чотири. Тому і надалі стимулюватимемо ОТГ скористатися цією можливістю та максимально перенести послуги з видачі паспортів», – наголосив очільник Тернопільщини.
 
За словами новопризначеного керівника міграційної служби області Ярослава Давибіди, для нього першочерговими завданнями є покращення якості надання послуг, умов прийому громадян та роботи працівників: «Планую посилити взаємодію з Центрами надання адміністративних послуг, особливо в частині оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон та ID-карток. Робота у форматі «фронт-бек-офіс» робить адміністративні послуги ближчими до людей, розвантажує працівників міграційної служби, а також сприяє зменшенню корупційних ризиків».


















Отримуйте найсвіжіші новини у соцмережах:

Facebook

Twitter

Ознайомлений(а)