Пенсіонерка втратила 15 тисяч гривень після "банківського повідомлення"
Вт. 19 Січня 2021

ТЕМИ ТИЖНЯ

gazpostach

Пенсіонерка втратила 15 тисяч гривень після “банківського повідомлення”

фото з мережі інтернет
фото з мережі інтернет

В тенета пройдисвітів потрапила 77-річна тернополянка. З банківської картки пенсіонерки невідомі зняли майже п’ятнадцять тисяч гривень.

Зі слів потерпілої, спочатку на її номер телефону прийшло повідомлення про заблокування банківської картки. Старенька набрала вказаний номер і там чоловік, представившись співробітником служби безпеки банківської установи, став розповідати про те, що хтось намагається зняти з її карки гроші, тому потрібно вказати номер та пін-код електронного гаманця. Без вагань пенсіонерка розповіла персональні дані, а згодом отримала нове сповіщення, що з її картки знято 14700 гривень.

Поліцейські нагадують про те, що співробітники банківських установ ніколи не дізнаються у клієнтів конфіденційну інформацію у телефонному режимі або через СМС. Повідомлення з інформацією про те, що рахунки або платіжні картки будуть заблоковані, а також дзвінки від служби безпеки банку є фейковими. Тому потрібно ігнорувати подібну інформацію, не телефонувати на зазначені в повідомленнях номери.

Читайте також: Куди тернополяни можуть поскаржитися на міську владу

Щоб убезпечити себе від шахрайства, слід завжди пам’ятати про те, що головна умова фінансової безпеки — нерозголошення конфіденційних даних, таких, як ПІН-код картки, пароль доступу до рахунку або послуг банку, CVV-код картки, термін її дії, номер паспорта, ІПН і тому подібне.


















Отримуйте найсвіжіші новини у соцмережах:

Facebook

Twitter

Ознайомлений(а)