У Тернополі почали впроваджувати в життя “е-урядування”. І ось перший крок


На черговому засіданні  виконавчого комітету Тернопільської міської ради було прийняте рішення про передачу картотек з інформацією про місце реєстрації тернополян від ЖЕКів, ОСББ,

інших установ та організацій, які обслуговують житловий фонд Тернопільської міської територіальної громади,  для внесення їх в єдиний електронний Реєстр громади.

Рішення було прийняте в рамках реалізації Концепції розвитку е-урядування Тернопільської міської територіальної громади на 2019- 2020 роки.

Виконком також затвердив склад спеціально створеної комісії з приймання- передачі картотек з реєстрації фізичних осіб, який до 1 червня 2019 року зобов’язаний забезпечити складання переліку підприємств, установ та організацій, які обслуговують житловий фонд Тернопільської громади та ведуть реєстраційний облік фізичних осіб і передаватимуть картотеки управлінню державної реєстрації Тернопільської міської ради.

Як результат, зовсім скоро жителям громади не потрібно буде ходити у ЖЕКи, щоб отримати довідку з місця проживання. Також наразі ведеться аудит щодо скасування частини довідок, отримання яких до сьогодні було обов’язковим.


Хочете повідомити нам свою новину? Пишіть на електронну адресу ternopillive@gmail.com. Слідкуйте за нашими новинами в Твіттер і долучайтеся до нашої сторінки у Фейсбук.








Загрузка...





Loading...



Далучайтесь до наших спільнот у соцмережах і будьте в курсі усіх актуальних новин Тернопілля!