Управління Пенсійного фонду України в м. Тернополі
Пт. 22 Жовтня 2021

ТЕМИ ТИЖНЯ

gazpostach

Управління Пенсійного фонду України в м. Тернополі

Адреса: 46001, м. Тернопіль, вул. Руська, 17

тел/факс: 0 (352) 23-58-56

e-mail: ternopil.ter@pfu.gov.ua  

Розклад роботи:

Понеділок – Четвер з 08:00 до 17:15

П’ятниця з 08:00 до 16:00

Обідня перерва з 13:00 до 14:00

Графік прийому громадян

П.І.Б. Посада Дні та години прийому Телефон
Глух Тетяна Григорівна Начальник Управління Вівторок 10:00-13:00 год.
Четвер 14:00-17:00 год.
52-58-98
Банзерук Ніна Якимівна Перший заступник начальника Управління Понеділок 10:00-13:00 год.
Середа 14:00-17:00 год.
23-56-77
Гнатенко Зінаїда Іванівна Заступник начальника Управління Вівторок 14:00-17:00 год.
Четвер 10:00-13:00 год.
23-58-64

Інформація для пенсіонерів:

http://www.rada.te.ua/upravlinnya_pensiynogo/info_dlya_pensioneriv/

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України запроваджено на виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 25 червня 2012 р. №401 “Про доступ до послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування”. Його створення призначено забезпечити покращання якості та оперативності обслуговування громадян щодо надання електронних послуг Фонду, можливість подальшого впровадження технології електронного урядування в соціальній сфері.

Для захисту персональних і конфіденційних даних прийнято певні міри. Підписуючи заяву про доступ до веб-порталу, громадянин тим самим дає згоду на отримання такої інформації засобами веб-порталу.

Щоб сторонні не змогли скористатися даними, інформація буде знеособленою, по якій неможливо буде ідентифікувати особу. Виписки надходитимуть без зазначення прізвища, імені та по-батькові, без ідентифікаційного коду чи даних паспорта. Також інформація надходитиме у такому вигляді, що її неможливо буде скопіювати чи роздрукувати. Це теж робиться з метою захисту даних.

Для того, щоб зареєструватися на ВЕБ-Порталі Пенсійного фонду необхідно звернутися у Відділ прийому та обслуговування громадян Управління Пенсійного фонду України в м. Тернополі, що знаходиться за адресою Майдан Волі,3 та заповнити відповідну заяву (її можна роздрукувати з веб-порталу), маючи при собі паспорт та ідентифікаційний код.

Для реєстрації юридичних осіб потрібно мати документ, що посвідчує належність до цієї організації.

Вам видадуть розписку про отримання заяви, а також реєстраційний код.

Зайшовши на веб-портал, потрібно ввести код, вибрати собі логін та пароль, вказати адресу електронної скриньки, на яку приходитимуть відповіді від Пенсійного фонду.

На вказану електронну скриньку прийде лист – підтвердження реєстрації на веб-порталі.

НАЙЗРУЧНІШІ МОЖЛИВОСТІ ПОРТАЛУ

Виписка з системи персоніфікованого обліку

З 2000 року в Україні в повному об’ємі запроваджено персоніфікований облік відомостей про застрахованих осіб (фактично, щодо всіх працюючих та само зайнятих осіб). За даними цього обліку здійснюється призначення пенсій. Отже, інформація, накопичена в базах даних персоніфікованого обліку, є дуже важливою для Вашої майбутньої пенсії.

Пенсійний фонд надає можливість здійснювати постійний контроль за такими даними, як:

Перелік страхувальників, які подавали відомості до системи персоніфікованого обліку;

За кожний місяць, починаючи з 2000 року, по кожному зі страхувальників: сума заробітку, з якої сплачені страхові внески, кількість днів для стажу, відмітка про сплату пенсійного/єдиного внеску;

Загальні показники за кожний рік, помісячно: загальна сума заробітку, з якого сплачені страхові внески (усього та в межах максимальної величини), страховий стаж;

Відомості про спеціальний (пільговий) стаж, та відомості про стаж, який зараховується без сплати страхових внесків (БСВ), по страхувальниках і по роках.

Виписка з пенсійної справи (для пенсіонерів)

Пенсіонери – користувачі Веб-порталу мають змогу, не виходячи з дому, отримати такі відомості з власної пенсійної справи, як:

Назва Закону України, згідно якого призначено пенсію;

Вид пенсії;

Сума призначеної пенсії, з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством;

Дата закінчення виплати пенсії (для пенсій, призначених на певний строк).

Попереднє замовлення паперових документів

Для Вашої зручності Пенсійний фонд вводить послугу попереднього замовлення паперових документів.

Засобами Веб-порталу Ви можете подати заяву – запит на підготовку паперових документів:

– виписки з системи персоніфікованого обліку;

– виписки з пенсійної справи (для пенсіонерів);

– виписки про стан розрахунків з ПФУ (для страхувальників).

Отже, розроблено дуже цікаву і перспективну технологію, яка надає багато зручностей при взаємодії з Пенсійним фондом.


















Отримуйте найсвіжіші новини у соцмережах:

Facebook

Twitter

Ознайомлений(а)